7.1 note de lansare

2015-04-24

Khan Wars 7: Sânge și glorie

7.1 Note de lansare

 

Mine și tabere de mercenari noi conectate la castele (doar în lumile noi)

Mine și tabere de mercenari au fost adăugate în joc. Apar în jurul castelului pe harta lumii și în provincie atunci când diferite criterii sunt îndeplinite. Accesul la acestea se face prin provincia castelului. Atacând una din aceste facilități oprește procesul acesteia de muncă. Atunci când sunt atacate aceste mine și taberele nu pot fi folosite. Pentru a lucra din nou, ele trebuie să fie reparate. Atunci când sunt reparate, o protecție de câteva ore este activată. Procesul de reparare poate fi accelerat cu ajutorul galbenilor. Cavalerii pot accelera și ei procesul.

Minele dau un bonus la venitul unei resurse castelului de care aparțin. Taberele de mercenary dau acces la antrenarea unui tip de unitate – infanterie, arcași cavalerie, mașini de asediu, unități speciale. Toate taberele dintr-un castel  sunt diferite. Ele antrenează unități diferite. Antrenarea se face la fel ca la clădirile de antrenare dar cu bonusuri de viteză.

Este o singură mină la fiecare castel și trei tabere de mercenari, care atunci când apar trebuie să fie descoperite pentru a deveni  folositoare. Când un castel este abandonat sau cucerit, minele sunt resetate și trebuie să fie redescoperite. Descoperirea se face prin misiunile cavalerului.

Fiecare mină și tabără de mercenari pot fi îmbunătățite pentru a avea bonusuri crescute. Acest lucru se poate face din interfața din provincie. Fiecare îmbunătățire are cerințe diferite care trebuie să fie îndeplinite înainte de începerea îmbunătățirii. Îmbunătățirile pot fi accelerate cu galbeni.

 

Jucătorii primesc castele noi când cresc în nivel (doar în lumile noi)

 Jucătorii din lumile Noi (20-37) vor primi un castel când vor ajunge la nivelele 10,15,20 (3 castele gratuite).

 

Castelele jucătorilor activi nu pot fi cucerite (doar în lumile noi)

Jucătorii din lumile Noi (20-37) nu vor putea cuceri castelele jucătorilor activi. Doar castelele inactive pot fi cucerite.

Tehnologie nouă a hărții, mecanici și artă

O hartă îmbunătățită cu tehnologie nouă. Este optimizată și are compatibilitate pentru dispositive mobile. Are o artă nouă, o încărcare dinamică și câteva funcțiuni noi. Toate funcționalitățile vechi sunt păstrate în afara de evenimentele globale, vederea ansamblu la curățare.

 

Reușite

A fost creat un sistem nou de reușite care îmbină activitățile zilnice ale jucătorilor și reușitele personale din joc. Sunt trei trepte pentru fiecare reușită unde criteriile și premiile sunt mărite. Reușitele sunt afișate în sfătuitor și la profilul jucătorului.

 

Intendent

Intendentul este un sistem care permite jucătorului să aibă grijă de conturile altor jucători în timp ce aceștia sunt plecați sau nu se pot loga în joc. Jucătorul care are grijă de cont se numește intendent, iar jucătorul care nu este prezent în joc se numește supravegheat. Nu pot exista mai mult de un intendent și un supravegheat. Totuși, un intendent poate avea grijă de 2 conturi. Permisiunile de acces al intendentului diferă și el are anumite limitări la achiziționarea sau la cheltuirea galbenilor.

Supravegherea este permisă în cadrul clanului și doar între membrii de clan care au peste nivelul 10.

 

Un nou sistem de conturi multiple (jucătorii care au aceeași adresă de IP)

A fost adăugat un sistem de conturi multiple care permite a doi jucători să declare că joacă de pe acceași adresă de IP și să nu fie pedepsiți. Campaniile între cei doi jucători și acțiunile simultane către terți sunt interzise.

 

Unitățile militare sunt separate în unități militare și tir de tragere

Clădirea unității militare este separată în două-unitatea militară unde se antrenează infanteria și tirul de tragere unde se antrenează arcașii.

 

Schimbări la căpătarea de experiență

Adunarea experienței de la antrenarea unităților se mărește cu 50%, iar cea de la lupte scade cu 50%. Schimbarea țintește prevenirea injectărilor de experiență prin luptele false.

 

Contribuția cu puncte de clan a fiecărui jucător

Contribuția cu puncte la clan a fiecărui jucător va fi afișată pe pagina clanului și este vizibilă doar pentru membrii clanului.

 

Punctele de clan sunt legate de jucător

Contribuția cu puncte de clan acum este legată de fiecare membru de clan. Dacă un membru părăsește clanul sau este dat afară, punctele lui sunt, de asemenea scoase. Aceste puncte se consideră pierdute.

 

Ștergerea textelor jucătorilor (pentru a preveni abuzurile)

Toate posibilitățile de a introduce texte aleatorii au fost scoase: informații despre jucător, despre castel, despre conturi multiple, precum și posibilitatea de a schimba numele cavalerului.

Mai există opțiunea de a schimba denumirea castelului, dar aceasta este legată de o altă caracteristică (vezi mai jos)

 

Denumirile castelelor au fost ascunse (pentru a preveni abuzurile)

Denumirile castelelor schimbare de către jucători sunt ascunse, doar proprietarul le poate vedea. Pentru ceilalți jucători se afișează numele proprietarului).

 

Limita de ore de joc a fost scoasă

Limita de maxim 20 de ore în care se poate juca a fost scoasă și nu se vor mai contoriza orele.

 

Mâncare și tabere

Taberele nu vor mai consuma mâncare la fiecare 10 minute în funcție de populație, dar se va aplica o deducere de 10% la generarea de mâncare de la castelul de unde a fost trimisă campania,  pentru perioada în care tabăra este activă. Deducerea se va aplica la fiecare tabără activă.

 

Campaniile vor dura 24 de ore

Campaniile se vor întoarce automat în 24 de ore în loc de 120.

 

Sistem nou de notificare

Noi notificări vizuale au fost adăugate la evenimente cum ar fi avansarea în nivel, obținerea unui nou castel, completarea unei reușite. Sunt două tipuri de notificări:

  • Flash – se afișează pentru o perioadă scurtă pe partea de jos a ecranului și conține text scurt. Legate de evenimente care nu necesită interacțiunea jucătorilor (completarea unei reușite, avansare ăn nve, etc.).
  • Mesaje de notificare – o iconiță sub meniul drop-down din partea de dreaptă sus a ecranului se va afișa. Aceste notificări vor cere interacțiunea jucătorilor ca de exemplu deschiderea linkurilor (obținerea unui nou castel, a unei mine nedescoperite, etc).

 

Istoric evenimente

A fost adăugat un nou sistem cu istoricul evenimentelor din joc care are ca scop reducerea notificărilor din categoriile campanii trimise, cavaler și dinastie, piață și căsătorie. Va putea fi accesat de la meniul drop-down din dreaptă sus a ecranului.

 

Update profil jucător

Profilul jucătorului va avea un nou design. Medaliile săptămânale și cupele vor fi plasate pe pagina care conține informațiile despre jucător. Acolo vor fi și reușitele.

Nivelul 1 al Ordinului se va cere pentru  a putea abandona un castel

Se va cere nivelul 1 al ordinului pentru  a putea abandona un castel.

Update cerințe ordin

Ordinul va avea cerințe diferite pentru fiecare nivel unde este adăugat Tirul de tragere. Unele cerințe legate de nivelul altor caracterisitici au fost modificate.

Update calculare bonus și pedeapsă la venitul de resurse

Calculările de bonus și pedeapsă la venitul de resurse au fost schimbare ca să fie mai ușor de înțeles unde diferitele procente nu se suprapun dar sunt aplicate pe numerele de bază.

A fost scoasă verificarea antibot

A fost scoasă verificarea antibot la fiecare 30 de minute.

Armată și vindecare instant (doar pentru versiunile noi)

Opțiunea plătită pentru finalizarea și vindecarea instantă a unităților de armată a fost modficiată ca să funcționeze pe baza populației în așteptare în loc de timpul total. Opțiunea va costa la fel, indifferent de bonusurile și upgrade-urile clădirilor.

Mărire instantă a resurselor (doar pentru versiunile noi)

Opțiunea plătită pentru mărirea instantă a venitului de la castel acum depinde de vitezele lumii. Lumile cu viteză redusă vor primi mărire pentru mai multe zile.

Construire și upgrade-uri instante

Opțiunea plătită pentru construirea instantă a clădirilor sau pentru upgrade-ul de armată acum depinde de vitezele lumii. Va costa mai puțin pe minut în lumile cu viteză redusă .

Durata misiunile de cavaler și premii

Durata misiunilor de cavaler și premiile acum depind de vitezele lumilor. La beta, viteza este de 10 și viteza misiunii de cavaler după primul turorial este între 10 și 30 de minute.